swiss replica watches
ياسمين عز بعد شائعة وقف برنامجها : واضح ان نجاح حلقة كريستيانو لم يتحمله البعض – سياسي

ياسمين عز بعد شائعة وقف برنامجها : واضح ان نجاح حلقة كريستيانو لم يتحمله البعض

نشرت  ياسمين عز عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام: واضح أن نجاح حلقة كريستيانو والمغرب أحبابنا لم يتحمله البعض، فـ طلع إشاعة تافهة ومدفوعة الأجر لصفحات بير السلم ضد البرنامج، برنامجي الجميل موجود رغم أنف الحاقدين.

وأضافت: نصيحة بدل ما تدفعوا الصحفات تقول إيقاف طلعوا الفلوس صدقة يمكن ربنا يتجاوز، الخميس موعدنا 6 مساء مباشر.

https://www.instagram.com/p/CmG3O_dNHtp/?utm_source=ig_embed&ig_rid=2af2924f-35da-41e4-8a86-2454a80b8d19&ig_mid=B505653A-1102-45D4-9355-C784A3C821C1

وكان قد تصدر نبأ وقف برنامج ياسمين عز حديث مواقع التواصل الإجتماعي المختلفة، اذ تداول رواد السوشيال ميديا هذا النبأ معربين عن سعادتهم ومتمنين أن تكون تلك الأنباء حقيقية، اذ جاء تعليق أحدهم: لو الخبر ده مش صح هتمنى من قلبي انه يكون صح”، وكتب الأخر ساخرا من تلك الأنباء: ليه بس كدة بس كدة بس.

وكانت وجهت ياسمين عز خلال حلقتها في يوم الأحد المنقضي رسالة لـ لاعب كرة القدم البرتغالي كريستيانو رونالد، اذ قالت خلال برنامجها كلام الناس: رسالتي بقى المرة دي لكريستيانو رونالدو أنا عارفة إنه بيتابع البرنامج وبيحبنا وبيحب البرنامج والنبي يا شيخ لو ليا خاطر عندك أجبر بخاطر البنت المسكينة دي “جورجينا” واتجوزها.. وأديك شوفتها في آخر ماتش، شيلاك، ي عينها صاينة عيالك ومحافظة عليها، وبعدين عمرها ما اشتكت رغم إنك ممرمطها وراك كعب داير من مدريد لإيطاليا ومن أولد ترافورد للمدينة التعليمية بالدوحة، ويا عالم بعد كده هتروح فين وتاخدها معاك الست ما بتقولش لأ من هنا لهنا حاضر.. اتجوزها ربنا يجبر بخاطرك.

وأختتمت: اتمني ربنا يهديك وتراجع نفسك في موضوع الجواز ده ونشوفكم إن شاء الله في الكوشة السنة الجاية، ومعاكم ولاد تانين ونفرح بيكم بإذن الله.

 

 

 

 

وكالات

 

 

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

*